Integration via API
Integration mellem to IT systemer foregår oftest via et API (Application Programming Interface).
Et API sørger for at der kun "åbnes" for netop de data som API'et stiller tilrådighed. Derved sikres at der kun gives adgang til relevant data for netop den forspørgsel man laver.
De fleste økonomisystemer, CRM systemer og fragtsystemer har API integration. Vi har erfaring med Business Central, Omnium (OMS), e-Conomic, Pricerunner, TrustPilot, Consignor, Shipmondo, QuickPay og mange flere.
Hvordan kan vi hjælpe?
Vi har ekspertisen og kompetencerne til at udvikle jeres forretning gennem integration af jeres IT systemer.
Vores store erfaring fra projekter for bl.a. XL-BYG A/S og HiFi Klubben, gør at vi helt sikkert også kan hjælpe jer.
Hvad kunne man med fordel integrere på hjemmesiden?
Integration mellem jeres andre systemer, kan skabe meget værdi for både jer som forretning, men i særdeleshed også for jeres kunder.
Har kunden mulighed for at se lagerbeholdning på en vare på jeres hjemmeside, kan I sparer både jer og kunden for tid og ærgelser.
Det kunne også være status på en reparation som er indleveret, eller en henvendelse fra en kunde vedr. en anden service.
Eller hvad med at få ordre direkte leveret i jeres regnskabsprogram, så fakturering af ordre på jeres hjemmeside automatisk bogføres.
Der kan også være fordele I at integrere jeres CRM med jeres hjemmeside, så I får meget bedre styr på kundernes data, og dermed GDPR, ved at data kun findes et sted.
Integration til kundebase/CRM
Skal det være nemt at styrer kundelogin eller forhandlerlogin til jeres hjemmeside, kan en integration være løsningen.
Ved at bruge allerede eksisterende data, får I bedre styr på bl.a. GDPR, da I selv har fuld kontrol over jeres data. Derved undgår I at have data til at ligge flere steder.
Integration til økonomisystem
Vi laver integration fra din webshop til dit regnskabsprogram, så alle dine ordre automatisk bliver bogført og du let kan udskrive faktura til kunden.
Vi kan også programmere et Order Management System, som gør det nemt for jer at behandle jeres ordre, lige fra modtagelse af ordren til afsendelsen af varerne til kunden.
Måske endda med integration til fragtfirma.
NEWWWEB CMS WEBSHOP er allerede forberedt til integration med e-conomics og Shipmondo.
Har I brug for andre integrationer, udvikler vi disse efter jeres behov.
Integration til OMS - Order Management System
Har I allerede et OMS, kan vi også lave integration til dette, så I får mulighed for at vise jeres kunder status på hvor langt I er med behandlingen af deres ordre.
Integrationen kan også bruges I jeres backend, så I via fx. webshoppens ordremodul kan hente status fra jeres OMS til webshoppen.
Skrædersyede systemer
Vi udvikler systemer der er 100% skrædersyet jeres behov og krav.
Det er sjældent man kan finde en "hyldevare" som opfylder alle de ønsker man har til et online system for ens virksomhed. Det er her vi kommer på banen og kan tilføre jeres virksomhed løsninger som kan skabe værdi.
For HiFi Klubben har vi udarbejdet et Service Management System, som anvendes i forbindelse med indlevering af reparationer til værkstedet i Nørager.
Systemet er integreret mod HiFi Klubbens OMS (Omnium) og mod deres Business Central løsning.
For XL-BYG A/S har vi udviklet et OMS (Order Management System), som er integreret mod deres webshop.
Der integreres også til XL-BYGs økonomisystem og giver hver af de 120 forretninger mulighed for at færdigbehandle egne webshop ordre.
For SKS Applikation Service har vi fået overdraget ansvaret for videreudvikling og vedligehold af deres store softwareløsning som bruges over i 30 kommuner i hele landet.
Der integreres til mange offentlige systemer, bl.a. DFDG og KOMBIT.
Vi behandler dine oplysninger 100% fortroligt